Kehitysmaayhdistys Pääskyt ry 9018589-6 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotemyynnin lisäksi keräämme verkkokaupassamme lahjoituksia voimassa olevan rahankeräyslupamme mukaisesti.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: paaskyt@paaskyt.fi
Puhelin: 045-1389062
Postiosoite: Mäkelänkatu 54 A 00510 Helsinki
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet / lahjoitukset valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut (sisältyvät tuotteiden hintaan). Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään kuittaus sähköpostitse.
Lahjoitukset
Voit valita lahjoituskohteeksi tietyn hankkeen tai toiminnon. Voit valita lahjoitettavan summan valmiista valikosta tai määritellä sen itse. Lahjoitettu summa käytetään täysimääräisesti valitun toiminnan tukemiseen.
Rahankeräyslupa
Keräysluvan numero: RA/2019/624
Myöntäjä: Poliisihallitus, 25.7.2019
Toimeenpanoaika ja -alue: Voimassa: 1.1.2020 – 31.12.2021 koko Suomi Ahvenanmaata lukuun ottamatta
Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään yhdistyksen kehitysyhteistyöhön ja kehityspoliittiseen vaikuttamiseen ja tiedottamiseen.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com
Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Toimitusaika on 5-10 arkipäivää. Toimituskulut sisältyvät tuotteiden hintaan.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Henkilötietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.
Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske lahjoituksia.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä verkkokaupan ylläpitäjään. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.